26 Mart 2013 Salı

Köstebekgiller 14. Bölüm izle


Trt Çocuk ekranlarında 14. bölümü ile izleyicisi ile buluşan Köstebekgiller, bu hafta Gölge tarafından kaçırılıyor.
Pelin ise köstebekgillerin ortada olmayışından Caner‘i sorumlu tutuyordu
kostebekgiller_14
- Bütün bunlar senin suçun!
– Ben bir şey yapmadım ki
– Tabi canım, ay sen hiç bir şey yapmadın, Köstebekgilleri’i kaçırmadın, onları bi kutuya koymadın, hatta okulun içine kadar getirmedin!
– Şey, ama ben sadece oyun oynamak istemiştim. Onlara bir şey yapmadım, gerçekten Pelin inan bana.
– Sen yapmadın ama biri yapacak ve tahmin et kimin yüzünden?
– Benim yüzümden mi ?
– Evet senin yüzünden, sakın bir daha benimle konuşma

diyerek oradan uzaklaşır.

Bu sırada Köstebekgiller Gölge tarafından kaçırıldıkları evde bir kutunun içinde tutuluyorlardı, kaçmak için kilidi açmak bunun içinde büyük bir ustalık gerekiyordu.;

Köstebekgiller’in 14. bölümü minik kahramanlarımızın sonunu mu hazırladı?

Yoksa bir yolunu bulup oradan kurtulacaklar mı? Çizgi Film Kanalları ‘nda Hep birlikte izleyelim.



Köstebekgiller 14. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder